[talk-cz] Vyhledávání v předdefinovaných (nalezených) trasách

<0174 V0174 na v0174.net
Sobota Červen 1 06:48:05 UTC 2019

Ahoj,
"[...] highway=track jako akceptovatelnou cestu. Což v Africe je normální
silnice - akorát po ní nemůžeš jezdit tak rychle"
to by nemělo být, silnice by měly být tagované podle důležitosti, ne podle
stavu, viz např. "The road conditions in African countries do not always
correspond to their economic and social role. A road typology should be
based on the road importance and not on the surface or the visual
appearance of a road."
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Highway_Tag_Africa
a zejména
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/East_Africa_Tagging_Guidelines
(i když tam Namibie už nepatří).

Alespoň při tagování pro HOT se to neustále zdůrazňuje :)

Nakonec to samé platí v menším i u nás, ne každé vyjeté koleje v trávě jsou
highway=track, jak tu na mailing listu už kdysi proběhlo.

Vojta