[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Vit Semenec vit.semenec na protonmail.com
Sobota Červen 1 15:58:12 UTC 2019

Spratku, cítím to úplně stejně. Nechápu, proč body záchrany nejsou zřizovatelem naopak vnucovány všem společnostem, které mapy vytváří. Jestli je komerční či ne je přeci lhostejné. Má to pomáhat lidem v nesnázi a vše je již uhrazeno.

Některé věci jsou padlé na hlavu.

OSM mají nějaká pravidla, je otázka na kolik to koho otráví a jak bude pokračovat dál.

Kdo nezkusil něco do mapy přidat netuší, kolik práce to muselo dát, aby to bylo v tomto stavu.
Sám jsem postupně zjistil, že ne vše, co jsem udělal bylo v souladu s pravidly a něco jsem dělal pro render. (Je tak nějak logické, že co přidám, chci na mapě i vidět.) Něco časem opravím.

Díky všem za vaši práci pro ostatní a bacha co píšete, je snadné někoho od další činnosti pro OSM odradit.

V.