[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Červen 4 08:55:21 UTC 2019

so 1. 6. 2019 v 14:35 odesílatel Spratek <spratek na centrum.cz> napsal:
> Zdravím,
> co se týče smlouvy, Lesy ČR obávají zneužití nějakým komerčním subjektem, proto tam je klausule o odvolání souhlasu.
> Pokud by se například stalo, že OSM pohltí nějaký nadnárodní konglomerát (stejně jako se to stalo v případě OpenOffice nebo Skype ).
> Smlouva je psaná na mě, pokud potřebuje někdo mé iniciály kvůli lepšímu spánku, můžu je poskytnout.

Jeste technicka (a pokud jsem to nekde prehledl, tak se omlouvam).
Muzes nam nasdilet ty originalni data, jak jsi je dostal od Lesu? Ted
je podle mne k dispozici jen ta sada zmen v OSM, ale bylo by dobre
vychazet z originalnich dat. Uz jen kdyby se je podarilo dotlacit do
nejakych aktualizaci nebo se ukazalo jako zajimave jim nabidnout
opravu nejakych chyb dle skutecneho stavu apod. Viz. ty schranky, taky
mi prijde, ze zacinaji postupne trochu zjistovat, ze to Ceskou poštu
ma i nejaky smysl.

Diky