[talk-cz] Upgrade OsmHiCheck

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Červen 13 08:35:20 UTC 2019

Tak shrnuti:
- Locus dokaze bez problemu pracovat pouze s internimi ikonami coz je
vybrana cast ikon Nicolase Molleta a ikonami pro zarizeni Garmin.
Cokoliv pridavaneho je pak problem (musi se doinstalovat, vyzaduje
specialni cast v GPX, je vyrazne pomalejsi pri zpracovani)

Nakonec jsem vyresil moznosti mit vic sad ikon, aktualne jsou k
dispozici 2 - jedna pro interni Locus (vychozi), jedna pro Garmin:

https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?get_gpx&icons=locus (nebo bez
parametru icons)
https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?get_gpx&icons=garmin

(samozrejme lze kombinovat s proximity a pozdeji i filtry)

Aktualni sady a jejich prirazene ikony jsou videt na zacatku v poli $sym_icons
https://openstreetmap.cz/git/tom.k/OsmHiCheck/commit/6a4511f33e24c2ba5e41d6cfa3d9774c42af5f6b

Kazda sada obsahuje ikony pro:
- jen tourism=information
- mame fotku ale nemame ref v OSM - je treba upravit v OSM
- rozcestnik
- infopanel
- mapa
- ostatni

Vzhledem k vyberu nejsou ikony vzdy idealni, ale snazil jsem se aspon
nejakou logiku do toho dostat, zaroven byl cil mit to barevne trochu
sladene (locus).

Toz testujte, problemy hlaste :-)

Bye