[talk-cz] Pesina/cesta leto vs zima

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Neděle Červen 23 17:48:45 UTC 2019

Jsou ale i takové pěšiny, které s jistoto sezónní jsou. Třeba cesta
(turistická značka) podél Malše od Malého jezu do Roudného, zvlášť její
Roudenský úsek (https://www.openstreetmap.org/way/114019065 ) bývá v létě
zaroslý až hrůza, ale jinak je docela obstojně průchozí.
V tomto případě se teprve uvidí, jak velký vliv na průchodnost bude mít
nová souběžná cyklostezka, ale takovýchto případů jistě existuje víc.

JAnD
---