[talk-cz] Tracer - nekozistentni tagovani

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Červen 24 05:39:12 UTC 2019

Building type 8 a residential:
podle mě se zcela správně nenabízí nahrazení jakékoliv existující hodnoty za "yes".

Zrovna tohle jsem jsem navrhovala, stejně jako cokoli konkrétního nemazat (ani nenabízet) u civic.

Ta tabulka hodnot RUIAN už není zcela aktuální, některé hodnoty byly zrušené (v RUIAN pořád fungují, ale nové budovy je nemají).
Řešilo se to tady v listopadu, podrobná tabulka je zde https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GacZi72SDwFQ93765h5Lqfte4AfpcNBWib6pMmv6fic/edit#gid=764506101 a myslím, že Marián dělal úpravy Traceru.