[talk-cz] Pesina/cesta leto vs zima

mahdi1234 na centrum.cz mahdi1234 na centrum.cz
Pondělí Červen 24 07:23:31 UTC 2019

Me prijde vse receny logicky, takze proste prehodim tu konkretni pesinu
na bad visibility, s tim, ze po vetsinu roku bude viditelna ok. Duvod
je, ze to je ceta k mostku, ktera umozni pesim vyhnout se brodu, takze
ma urcite hodnotu.

Nicmene mam dilema co s cizima cestama, napr tady jsem o vikendu prosel
od spodu potoku na to slepy rameno v kopci -
https://www.openstreetmap.org/way/233991674 - to je pohodova 2m siroka
track, ale pak ten zbyvajici kilak ke krizovatce na vesnici Lube bylo
stridava ok track se zarostlym pralesem (nicmene jen traviny, takze opet
sezonni). Podle ortofota samozrejme bez problemu -
https://openstreetmap.cz/#map=16/49.3917/16.5325&layers=oO takze ma
otazka porad zustava, lze nak tagovat, ze v lete proste cesta neni moc
pruchozi? Mazat ji dle me blbost, proste tam je, jen ji nikdo nesece.

mahdi