[talk-cz] JOSM - tag2link RUIAN

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pondělí Červen 24 22:41:45 UTC 2019

Ahoj,

On Tue, 25 Jun 2019 at 00:29, jzvc via talk-cz <talk-cz na openstreetmap.org>
wrote:

> Cus, zeby typickej urednickej bordelak?

 Ehm, jo, ale už i v naší státní správě jsou procesy, které jsou
zautomatizované a úřednický šiml do nich nezasahuje prvkem náhody ;-)

> a podle vseho minimalne cast "digitalizace" probiha tak, ze nekdo (nejspis
> nejaky "brigadnik") bywoko obcmara starou km, a budova pak je jakysi sisoid
> i desitky metru mimo realitu.

Někde ta digitalizace probíhala dost tak jak popisuješ (ono není moc divu,
s těmi podklady co k tomu byly. Že je výsledek mimo realitu naprosto chápu,
že by byl ale výsledek v RÚIAN jiný, než v KN, považuji za nemožné.

> (...) dal budova zjevne v miste existuje (klidne jde o dum s CP) roky, ale
> presto neni ani v km ani ruian (...)

Černé stavby byly, jsou a budou ;-)

> takze predpokladam, ze z tech budov co neexistujou jinde nez na papire se
> i vybiraji dane.

Čistě pro zajímavost: FÚ nevybírá daň jen podle KN, ale vychází i z jiných
zdrojů (protože bordel). Což je komické, vzhledem k tomu, že jedním z
hlavních důvodů zřízení katastru v 19. století byl výběr daně.

> Apropos, pokud si pamatuju potuluje se tu nekde tvurce trasovaciho pluginu
> ;D ... co takhle kdyby netrasoval (alespon bydefault) budovy, oznacene jako
> chybne? Uz se mi parkrat stalo, ze nekdo dal zpet ty zbourane.

Nediskutovalo se to už před časem? Myslím, že jsme se shodli, že tracer by
měl uživatele upozornit "Tato budova byla označena jako chybná". Asi zatím
Marián nenašel čas nebo odvahu ;-)

H.