[talk-cz] CUZK automaticke klikani budov vs realita

Jirka Sedláček frettie na gmail.com
Úterý Červen 25 07:23:32 UTC 2019

Ahoj,
obrátil se na mě kamarád s tím, že mu zmizely nějaké jeho úpravy (Nemocnice
Třebíč) a jestli nevím, co s tím.

Já po nějaké době dohleda, že před cca 11 dny - při změně
https://www.openstreetmap.org/changeset/71242517 pomocí ruianu to šlo do
háje - nevím, zda je úplně správně (a hlavně to může odradit potenciální
editory!). Realita je teď taková, že ty vrácený domy (panelák, vrátnice)
tam už opravdu nějakou dobu nejsou. Kamarád mi posléze psal, že to různě
fotil, měřil, hledal … a pak mu to někdo zrušil, že ho to zklamalo. A to je
prostě špatně!

Otázka je, zda chceme raději zobrazovat realitu nebo ruian, byť je špatně,
ale je to zábavnější, protože dodržovat “100 % hotovo” je sexy. :)

Kdybych tušil, jak to revertovat, tak to revertuju s nějakým komentářem -
ale to vůbec nevím, jak (a trošku tuším, že to nejde). Jak na to?

Díky za radu a komentář.

--
Jirka Sedláček