[talk-cz] CUZK automaticke klikani budov vs realita

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Červen 25 10:04:17 UTC 2019

Spíš bych řekla, že správně to má být obráceně.
Když na to jdu kanónem zvaný Tracer bez místní znalosti, musím zkoumat, proč mi to ukazuje něco jiného, než co už je v mapě.

Podívat se na leteckou mapu nebo Panoramu, že tam taková budova opravdu je, nebo se minimálně podívat, jak stará je ta už zakreslená budova v mapě je opravdu to nejmenší, co můžu udělat.

Pokud si nejsem jistá, jak to na místě vypadá, tak to zkrátka v tom místě nechám být. Maximálně na tu budovu přidám fixme a doufám, že se na to podívá někdo místní.

Ta ničím neomezená důvěra v RUIAN mě osobně vadí.