[talk-cz] CUZK automaticke klikani budov vs realita

Jirka Sedláček frettie na gmail.com
Úterý Červen 25 10:16:15 UTC 2019

Právě, jen absolutně netuším jak to provést …

A jako jo, koukal jsem a jede jak drak … realita by se dala ověřit na
https://www.nem-tr.cz/data/editor/6965.pdf

<https://www.nem-tr.cz/data/editor/6965.pdf>
J <https://www.nem-tr.cz/data/editor/6965.pdf>.
--