[talk-cz] talk-cz Digest, Vol 147, Issue 48

Zdeněk Charvát z.charvat na gmail.com
Úterý Červen 25 12:20:27 UTC 2019

Tak já jsem tady nikdy nekomunikoval neznám úplně zvyklosti, takže jsem
zvolil postup napsat kamarádovi který se tu víc vyzná...
Nicméně dotyčný má ode mě komentář sice ne u toho changesetu ale přímo v
komentu k němu (dotyčnému) i s číslem changesetu takže to jsem nezanedbal
:) taky jsem to udělal až mě opadlo nas...
Nicméně napsat sem je asi taky dobře páč se to může stát klidně někomu
dalšímu.
DrakMrak

út 25. 6. 2019 v 14:03 odesílatel <talk-cz-request na openstreetmap.org>