[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Červen 29 14:35:04 UTC 2019

27. června 2019 17:07:59 SELČ, Spratek <spratek na centrum.cz> napsal:

>zřizovatelem naopak vnucovány všem společnostem, které mapy vytváří.
>Jestli je komerční či ne je přeci lhostejné. Má to pomáhat lidem v
>nesnázi a vše je již uhrazeno.

>pokračovat dál.

>aby to bylo v tomto stavu.
>pravidly a něco jsem dělal pro render. (Je tak nějak logické, že co
>přidám, chci na mapě i vidět.) Něco časem opravím.

>někoho od další činnosti pro OSM odradit.

>Díky za podporu.
>Myslím, že nesmyslná pravidla se musí porušovat za zásady.

Ale tohle funguje jen u pravidel, která jsou tak nesmyslná, že je porušuje naprostá většina lidí. Ale existuje hodně pravidel, která smysl mají a porušují je jen někteří jedinci. To, že se domnívají, že pro ně tato pravidla neplatí, automaticky neznamená, že jsou ta pravidla špatně. Opravdu nemůžeš beztrestně jezdit na červenou. Možná ti to bude chvíli procházet, ale pak ti někdo dá přes prsty. A pokuta je v tomto případě ten nejmírnější trest.

Pravidla importů do OSM vznikaly na základě předchozích, velmi špatných zkušeností s importy, které nekvalitními daty a nebo špatným provedením zničily práci mnoha lidí a taky ji mnoha dalším lidem přidaly.

Marián