[talk-cz] Šablony pro Žádost o data

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Březen 1 10:16:15 UTC 2019

čt 28. 2. 2019 v 13:23 odesílatel majka <majka.zem+talk na gmail.com> napsal:
> https://docs.google.com/document/d/1JdhYGi2828bTwjkW6e3CAdyh_FeoJMlk8I8SfIHuGE0/edit
> Ale opravdu je nemá dávat smysl do GoogleDoc, pokud se neshodneme na variantě, jak to bude vypadat. Protože v PDF všichni vidí totéž, Word a LibreOffice každý zafunguje jinak, a GoogleDoc si to přebere ještě podle svého. Navíc jsem se ještě ani neshodli na tom, co za logo budeme používat.

> Shoda na textu toho souhlasu
za mne stav v google doc OK

> Určit, jestli tu akci rozjet hned, nebo čekat na hlavičkový papír a podobné záležitosti. Vhodné by to bylo. To ale předpokládá:
> a) shodnout se na logu
> b) shodnout se na vzhledu toho hlavičkového papíru
ja bych pockal na logo, hlavickovy papir se kdyztak muze upravit i
pzodeji, ale logo vy se menit nemelo.

> Shodnout se na to, jestli tu akci budeme nějak koordinovat
co si pod timhle mam predstavit? koordinovat vice zadosti nebo co vlastne?

> Ráda bych, aby připomínky k tomu textu padly během 14ti dní a pak se to uzavřelo. To by mělo dát čas, prohnat to přes Weekly. Totéž pro rozhodnutí, zda čekat na hlavičkový papír (tj. i na logo) nebo ne, případně tohle řešit nějak souběžně.
do konce tydne dam dohormady dalsi weekly, uvedu tam odkaz na
hlasovani o logu a pocitam, ze to muzeme v druhe pulce pristiho tydne
uzavrit, takze aspon jeden krok bude za nami.
Dalsi krok ohledne loga pocitam asi hlasovani jestli stavajici logo
komunity se zachova i pro spolek, nebo se bude nejak resit
nove/upravene logo pro oboji pouziti. Ja ocekavam, ze bude zajem
pouzivat stavajici, takze finalni potvrzeni loga komunity i spolku by
mohlo byt celkem rychle. Pokud bude zajem resit nove/jine/upravene
logo, muze to trvat samozrejme mnohem dele.

Jinak ted moc nestiham, tak jen hasim co nejvic hori :-)

Bye a diky moc Majko!