[talk-cz] logo komunity OSM CZ a logo spolku OSM CR

gorn osm na kub.cz
Pátek Březen 1 17:31:01 UTC 2019

Chápu všechny technické výhody, ale takhle zjednodušené logo mi nepřijde
dobré. Na první pohled je zřetelná hlavně ta lupa, proto mi to spíš
evokuje nějaký detektivní spolek. Ta mapa už je hodně potlačená. Jinak
samozřejmě potřebost zjednodučené varianty chápu.

Jakub