[talk-cz] OSM + QGIS - relace

honny honnycze na gmail.com
Úterý Březen 5 13:24:57 UTC 2019

Ahoj,
hraju si s OSM v QGISu, zdroj dat je postgis krmený z
http://download.geofabrik.de/. Doteď všechno OK, ale narazil jsem na
potřebu vykreslit relace (konkrétně bych rád turistické trasy). Že
planet_osm_rels nemá geometrii a mohu použít inverzní osm_id z
planet_osm_line, to jsem nějak pochytil.
Nicméně pokud chci barvičky :), tak to musím mít podle čeho rozdělit,
a v téhle tabulce žádný příhodný sloupec není. Všechny tagy jsou zase
v planet_osm_rels, například relace 8642590 -
{complete,no,destinations,Moravičany;Bradlec;Úsov;Klopina;Lipinka;Bradlo,kct_blue:major,network,nwn,operator,cz:KČT,osmc:symbol,blue:white:blue_bar,ref,2278,route,hiking,type,route}.
Jak to, Boha, propojit/využít?

Nevím jestli mířím úplně do správnýho boardu, ale je tu řada
světaznalých, tak s tím snad už někdo bojoval. Hlavně se mi nedaří to
rozumně vygooglit...
Díky,
h.