[talk-cz] sjezdovky

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Sobota Březen 9 08:11:03 UTC 2019

Ahoj.

Na vlek bych rozhodně "piste:*" nedával. Většinou se lanovka/vlek značí jako
cesta "aerialway" směrem nahoru a pak sjezdovka jako cesta směrem dolů nebo
plocha s klíči "piste:*".

A ano, na standardním stylu se sjezdovky nevykreslují, musíš použít
specializovanou mapu.
Třeba http://www.opensnowmap.org/?
zoom=16&lat=50.23426&lon=16.40363&layers=snowbase&marker=false

Ale tam si nejsem jist jak často data aktualizují.

Lukáš