[talk-cz] hranice NP

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pondělí Březen 11 21:28:51 UTC 2019

Ahoj,

boundary=protected_area je novější a lépe vystihuje různé stupně ochrany
(pro národní parky, CHKO, maloplošná chráněná území, ...) + je to
univerzální pro celý svět - viz wiki:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary%3Dnational_park vs
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:boundary%3Dprotected_area

Zóny by snad měly jít značit pomocí boundary=protected_area (minimálně
I. zóna).

Jirka Komárek