[talk-cz] Relace s jedním členem

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Březen 14 16:38:39 UTC 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 14. 3. 2019 16:20:33
Předmět: [talk-cz] Relace s jedním členem
"

Mají nějaký význam relace s jedním členem, nebo by bylo záhodno všechno
přeházet na jednoduché plochy?

(https://www.openstreetmap.org/relation/2854607)

(https://www.openstreetmap.org/relation/2854608)

(https://www.openstreetmap.org/relation/2332228)

Ty první dvě vypadají na dost staré "vylepšení", kdy se místo prostého
sloučení překrývajících se polygonů udělala relace s několika vzájemně se
překrývajícími outer. Na to patrně přišla skutečná oprava, ale ty
multipolygony zůstaly. V tom místě je toho víc, byly tam takhle i lesy,
které už Milancer vymazal. Těch budov jsem si všimla až teď.

Logiku toho posledního osobně nechápu ("Všechny PP jsou relace, tak tohle
taky"), přitom je to po novu relace s jedinou cestou jako outer.

tohohle jsem si taky všiml a mám v plánu někdy v tom udělat pořádek. Zatím
to ztroskotalo na tom, že neumím v Grassu pracovat s tím novým GeoPackage
formátem (CDDA_2018_v01_public.gpkg) :-(

Majka