[talk-cz] Rozcestníky - zbytečné opravy

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Středa Březen 20 14:41:42 UTC 2019

Ahoj,

udelal jsem to tak nejak automaticky a az potom hledal o co jde a
koukal, ze na wiki to je jako spravny postup. Mne se to moc nelibi,
podle mne ref=none je vhodnejsi reseni, protoze je to v jednom tagu
ale kdyz bude treba, tak se budu umet prizpusobit. Mam to na TODO, jak
bude chvile abych se na to podival a neco s tim dal podnikl, zatim
jsem se v tom ale vic nehrabal.

Takze zatim jsem pro at to nechava, ze se k tomu pozdeji dostaneme a
jednak se rozhodneme co s tim a pokud zmenu, tak systemove a ne
nahodile.

Diky Majko.