[talk-cz] Zadost o revizi submitu - zmena cervene znacky

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Neděle Březen 24 16:18:10 UTC 2019

Vidim, ze sem vypustil sluvko na mape, rychlej posilam, nez myslim tzn
--> Toto je fajn na zakladni prehled, myslel jsem grafickej "diff" tzn
jestli je nakej nastroj, kde si dam dve verze relace a vidim co se
zmenilo na mape.

V kazdym pripade dik za postrceni, zmeny jsem dokoncil.

mahdi