[talk-cz] Použití OSM porušující licenci v MHD Krakov

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Pondělí Březen 25 11:34:10 UTC 2019

On Mon, Mar 25, 2019 at 12:04 PM Jakub Jelen <jakuje na gmail.com> wrote:
> Ahoj,
> tento vikend jsem byl v Krakove a zaujala me mapa na ukazateli v autobuse. Vypada to jako (starsi?) mapnik, ale nikde kolem zadne slovo o OpenStreetMap.

Ahoj,
tohoto jsem si všiml loni v létě, ale řekl bych, že zdroj tam uvedený
byl. Myslím ale, že to byl nějaký jiný typ informační tabule, takže
předpokládám, že jde spíš o nějakou technickou nedokonalost, než zlý
úmysl (někde to vidět je, někde ne). S polštinou bouhužel nepomůžu. Co
napsat na talk-pl nebo někde podobně?

--
Michal Fabík