[talk-cz] path nebo footway?

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Březen 25 12:35:23 UTC 2019

Ono je to tak nějak jedno. Němci zvolili označení, že stezka pro chodce
odpovídá highway=path +  foot=designated a stezka pro cyklisty highway=path
+ bicycle=designated, a je to jako předvolba v JOSM, proto se někde používá
path, někde cycleway/footway pro naprosto srovnatelnou situaci.

Za mě je to dokonce případně i highway=cycleway + bicycle=dismount kvůli té
cyklotrase a jejímu typickému řešení "vlídnému" k cyklistům, nevidím totiž
důvod proč cyklostezku, pokud je kreslená v okolí, přerušovat a měnit jí na
ten kousíček na stezku pro chodce kvůli tomuhle značení. Prosím ještě o
označení těch schodů highway=steps + počet schodů, ať případně vím, co čeho
na téhle cyklostezce jedu ;)

Majka