[talk-cz] Žádosti o souhlas s poskytnutím dat

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pondělí Březen 25 20:31:30 UTC 2019

Snažil jsem se zorientovat v těch souborech na Gitu
<https://openstreetmap.cz/git/majka/spolek>, ale je to pro mě jako
procházka po španělské vesnici. Jestli tam není nic navíc oproti GDoc, tak
ještě kouknu tam, ale svoje poznámky už jsem přidal.

Díky
 H.