[talk-cz] Rozcestníky - zbytečné opravy

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Březen 26 10:39:25 UTC 2019

Ozval se zpátky, s tím že na to narazil náhodou, takže to aktivně opravil.
Dohoda v podstatě žádná (... systematicky neopravuje, takže to nevyhledává,
ale pokud na to narazí příště, neslibuje nic ...).
Takže za mě: taky ignorovat, a jet si dál po svém a doufat, že se v tom
vrtat opravdu nebude. Na noref=yes případně přejít až bude čas.

Majka