[talk-cz] path nebo footway?

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Březen 26 11:21:50 UTC 2019

Nehledej v tom nic sloziteho - cim jednodussi to je, tim lepe. Mluvime o
zapadnim konci mostu: fyzicky to je prime napojeni te komunikace od zapadu
oznacene jako highway=service a komunikace od severu oznacene jako highway=
track. V miste vidim (po shlednuti ortofoto) jako nejlogictejsi reseni
oznacit VSECHNY zpevnene komunikace v danem miste - tedy i tu cestu od
severu - jako highway=service. Lávka je spravne highway=footway a bicycle=
dismount. Vhodné je doplnit highway=steps, step_count= a incline=.

Na vychodni strane mostu je to dle fotek navic jeste explicitní cyklostezka,
tzn. ze je to otagovane spravne.

vop

---------- Původní e-mail ----------