[talk-cz] Spolupráce s ČD, a.s.

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Březen 29 17:07:58 UTC 2019

Za mě, jen z pohledu případného budoucího uživatele, se připojuji na dálku:
Render silně záleží na tom, jaké přiblížení je plánováno jako maximální.
Vzhledem k tomu, že se na to bude koukat z mobilů, pokud nehodlají
duplikovat turistickou mapu/navigaci jako takovou, odhaduji to někde okolo
zoom 12.
Z mého pohledu by bylo pro turistiku ideální něco jako opentopomap
<https://openstreetmap.cz/#map=12/49.9361/14.1227&layers=uK>, kde jsou u
vrstevnice, a přitom je to dostatečně osekané jen na to podstatné, a
případně přihodit vybrané body zájmu extra (tj. nabídnout zajímavé cíle). K
tomu přihodit samostatně turistické trasy, případně samostatně cyklotrasy.

Wikimedia map je pro mě spíš jako "jednoduchá silniční", Mapnik zase
nepřehledný pro neznalého uživatele, i když se mi zdá, že se postupně mění
k lepšímu. MTBmap je až moc specializovaná, i na kolo pro běžného turistu
je tam až příliš informací.

Majka