[talk-cz] OsmHiCheck - silnicni znaceni vs rozcestniky

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Březen 31 23:01:55 UTC 2019

Ahoj,

bylo by možné při nahrávání fotek k rozcestníku nabízet ještě analogicky to značení?
Jde mi spíš o ty cyklotrasy, i když jedno turistické jsem dnes také dávala - sice jsme měli, ale s nepřesnou polohou fotky. Zatím je fotka jako "ostatní".

O tuhle fotku z cyklotrasy se musím podělit: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22224.jpg
Já jsem tedy tušila, do čeho jdu. Ze značení trasy v terénu se to ale nepozná, nic před tím nevaruje.
Z opačné strany, aneb značky se mají dodržovat ;) https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22223.jpg - za zatáčkou s klesáním plynule navazují ty schody, a za rechlemi jsou samozřejmě ještě jednou, taky hezky strmé.

Netuší někdo, co za MTB:scale takovým schodům odpovídá? Na těch schodech to označené není, jen v té zatáčce.
S vozíkem za kolo / dítětem v sedačce / malými dětmi bude nesjízdná většina toho úseku z Doudleb. Tady je to ale na zahození kola, vynášet jen kolo samotné mi stačilo... Značené je to silničním značením, jako vše okolo.

Majka