[talk-cz] Fwd: tak už je to v provozu!

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Květen 8 19:43:03 UTC 2019

A co s těmi notes? Když mi někdo nahlásí, že v Horní Dolní chybí
poplenice na tříděný odpad, jak zjsitím (a za jak dlouho), že je to
pravda? V Seznamu se podívají na detailní letecké snímky nebo na
panoramu, ale ani jedno my legálně využívat nesmíme.

Nechal bych to jak to je: klidně ať nám OSM vylepšují lidi ze Seznamu ;-)