[talk-cz] POI - bivak

Vit Semenec vit.semenec na protonmail.com
Neděle Květen 12 08:42:43 UTC 2019

Napsal jsem mail na registrátora domény, jestli dotaz kolem využití dat
přepošle. Jiný kontakt tam nevidím. On to je takovej web běžící
setrvačností, ale evidentně ho pár lidí používá.

K importu do Locusu je třeba ještě smazat jedno lomítko. Je to krásně
popsáno zde:

https://www.locusmap.eu/cz/locus-adventures-tip-an-open-database-of-mountain-huts-shelters-and-bivouacs/

V.