[talk-cz] Prosba o otestovani Fody/osmap.cz

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Čtvrtek Květen 16 10:20:35 UTC 2019

Díky moc! A ne, rozhodně to nijak nespěchá.

Ano, pěší = turistická. Nějak jsem to nemohl najít, asi tou změnou
pořadí. Omlouvám se.

Jirka Komárek

PS: když při nahrávání vyberu "Informační tabule", pořád tam je pole. To
je bug nebo feature? (U bodu záchrany to dává smysl, tam jednoznačné
identifikátory bývají, ale tady?)