[talk-cz] Podezřelá kombinace značek v JOSM

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Sobota Květen 18 16:23:24 UTC 2019

Ono toho vybíhá u adres víc.

Osmose křičí, že nenachází jméno ulice v okolí pro address:street - ČB spousta případů, je to v některých čtvrtích skoro polovina adres; ale vyskytuje se to i jinde.

Je to způsobeno těmi diskutovanými "vylepšeními" v názvech ulic. Tj. rozepsané nám. > náměstí, nábř. > nábřeží apod., pevné mezery a unicode znaky pro římské číslice. Na adresních bodech samozřejmě je jen to, co je oficiálně a pouze v ascii, tak jak to chodí z úřadu.

Je podle mě jen otázkou času, kdy to začne řvát i v JOSM a iD, ty kontroly se postupně "opisují".

Majka