[talk-cz] Import studánek v2

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Středa Květen 22 07:39:10 UTC 2019

Ahoj,
narazil jsem na pěkný zdroj dat co by se mi v mapě sakra hodil, když
cestuju. Studánky na stránkách estudanky.eu

Kdysi se Petr Vejsada snažil o import (
https://openstreetmap.cz/talkcz/c1355 ) který skončil neúspěchem, protože
se rozcházely informace OSM/ESTUDANKY.EU ( různé polohy ). Ještě jsem s ním
cca týden zpět komunikoval, zda nechce pokračovat. Zkusil aktualizovat
data. Z předávacího rozhraní mu vypadly prý nějaké sloupce ( důležité pro
nás - pitelnost ). Převážně ale spíš schází čas.

Proto jsem si říkal, zda by jsme se do toho nepustili znovu, ale s poi
importerem ( http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/ ) alá poštovní
schránky. Doba je na to nejvíc ideální, začnou výlety do přírody a je možno
tak studánky ověřit přímo v terénu.

Studánky jdou exportovat do GPX dle různých kritérií -
http://www.estudanky.eu/vyber . Domnívám se však, že by šlo i ze strany
studánek udělat i nějaké rozumnější předávací rozhraní, než generovaný link
ke stažení. Nedávno jsem jim psal o opravu v gpx, a do druhého dne opraveno.

Jsem tedy zvědav jestli se do toho pustíme, případně aspoň na podnětnou
diskuzi k tématu.
Pěkný den přeji.