[talk-cz] [Talk-cz] oznacovani dlazdic jako dirty

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Květen 22 14:54:42 UTC 2019

zkoušel jsem použít GreaseMonkey script a skutečně to nešlape.

1) je někdo, kdo by to dokázal rozjet?

2) existuje nějaká easy cesta (ne JOSM, který nemám nainstalovaný a neznám
jej)?

díky

vop

---------- Původní e-mail ----------