[talk-cz] Import studánek v2

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Květen 22 16:58:29 UTC 2019

Dne 22. 05. 19 v 10:31 majkaz napsal(a):
> "pitelnost" ale je občas trochu sporná

Ono je to hodnocení pitelnosti dost subjektivní. O tomhle víkendu jsem byl v údolí Oslavy, kde je obecně problém s pitím
a jako obvykle jsem zásoby vody podcenil a tak jsem nakonec pil ze studánky, kde bych si normálně ani neumyl ruce - a
jak jsem byl rád. :)

V Indonesii jsem zažil studánku, která na naše poměry žádnou studánkou nebyla, ale když se v tom místě zahrabalo v
písku, tak se dno po chvíli naplnilo čistou a pitnou vodou. Do pěti minut se tam písek zase sesunul a po studánce nebylo
ani vidu. Bez označení v mapě nebo místní znalosti to nemá šanci nikdo najít.

Mirek