[talk-cz] vzdálenost u návěsti cyklo tras

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 11:57:10 UTC 2019

Tak uz umim ruzne vzdalenosti pro ruzne typy objektu. Takze kolik by
jsi navrhoval pro cyklo a silnicni rozcestniky? To co jsi posilal je
cca 38m.

Pak je tady jeste problem v tomto konkretnim pripade, jak tagovat
(fody i OSM) tento typ fotek - je to neco mezi znacenim a
rozcestnikem, viz.
https://openstreetmap.cz/git/tom.k/Fody/wiki/PhotosExamples. Muj
pohled na vec je, ze tyto tabule by v pripade pasoveho znaceni byly
znacky (s sipkou) ale pro silnicni znaceni to nedava zmysl. Takze
vetsinu techto ceduli (do urcite slozitosti) bezu spise jako znaceni.
Problem je, ze to neni jednoznacne. Je i 'silnicni rozcestnik' kde je
jen smer (neco jako u pesi - pod znackou text 'po louce 50m') a vubec
ruzne varianty a lidova tvorivost.

Viz. vlakno s OSM tagovanim pro znaceni - https://openstreetmap.cz/talkcz/c2787

Bye