[talk-cz] vzdálenost u návěsti cyklo tras

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Květen 23 12:36:34 UTC 2019

Je to slabych 70m, to uz je asi na detekci hodne  ale mozna ne, tezko
rict, muzeme pak zkusit. Kazdopadne je to stejna situace jako u toho
Mirkova, Za mne tohle je blize k silnicnimu znaceni nez k silnicnimu
rozcestniku - tj. pokud by to byla pesi, bude tam jen znaceni. Tohle
by chtelo nejak probrat ve vice lidech a rozseknout, jinak s tim budou
potize i dal. V souvislosti se vzdalenosti detekce - pokud by zbyly
jen skutecne rozcestniky (tj. ma cislo trasy, smer a vzdalenost?), tak
vetsi vzdalenost asi tolik nevadi.

Bye