[talk-cz] 3d mapa - mosty ve vodě

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Květen 23 20:52:59 UTC 2019

Dne 21.5.2019 v 15:22 Karel Volný napsal(a):
> tož mně přišlo, že se vpodstatě stačí podívat kamkoliv, ale tak konkrétně
> třeba Karlův most
>
> https://demo.f4map.com/#lat=50.0866290&lon=14.4116182&zoom=19
>
> K.

Cus, reseni existuje, jen neni nijak extra vseobecne podporovano.  Najdi
si na tyhle mape staromak a radnici na nem. Musel bys to udelat stejne.
Defakto jde o samostatnej 3D model, kterej nepouziva data z OSM, ale je
ulozenej zvlast. To co zvlada OSM vidis na okolnich budovach, pripadne
katedrala na hrade.

Pokud chces videt jiny ukazky, tak trebas eiffelova vez, pripadne dalsi
znamy budovy.

https://demo.f4map.com/#lat=48.8599077&lon=2.2949440&zoom=18&camera.theta=49.297&camera.phi=-20.054

https://demo.f4map.com/#lat=-33.8571064&lon=151.2152174&zoom=19&camera.theta=66.486&camera.phi=5.157

https://demo.f4map.com/#lat=51.5006874&lon=-0.1245873&zoom=19&camera.theta=56.746&camera.phi=-11.173

Ty mosty bys musel udelat stejne. Samozrejme i v ramci moznosti OSM bys
ten most moh vytahnout nad hladinu, ale viz predchozi reakce, pak bys
mel prozmenu problem s navazanim na okoli, protoze drtiva vetsina 3D
zobrazovadel neresi teren, a pokud ano, tak jen velmi zhruba.