[talk-cz] Upgrade OsmHiCheck

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Květen 26 09:05:55 UTC 2019

Co používáš za program v mobilu?
Taky jsem s tím teď bojovala, a taky to považuji za nešikovné, už jen tím,
že narostla velikost souboru víc jak na dvojnásobek.

Osobně bych to rozdělila podle druhu:
- rozcestník
- mapa
- ostatní

Ale povedlo se mi to (relativně jednoduše) přes Locus. Přetrpět načtení do
složky bodů zájmu, vytvořit filtr podle vlastního uvážení (umí podle části
jména, tj. guidepost), případně včetně vzdálenosti od aktuální pozice - tj.
klidně třeba 100 km - a filtr uložit. Pak jdou tyhle body buďto rozházet do
samostatných složek Locusu (a na každou zase dát jiný filtr pro zobrazení,
takže na rozcestníky mám třeba 30 km, na mapy 5 km a na ostatní 1 km). A
pro jiné programy se to zase dá z těchhle složek vyexportovat jako gpx,
takže v krajním případě je možné použít Locus jen pro filtrování toho gpx.
Jo, je to kanonem na vrabce, ale funguje to...

Než Tom případně udělá to rozdělení přímo při vytváření skriptu, je tohle
jedna z možností, jak si to vyfiltrovat samodomo.

Majka