[talk-cz] Upgrade OsmHiCheck

majkaz majkaz na centrum.cz
Pondělí Květen 27 09:05:50 UTC 2019

Když funguji už rybářova žena, tak tři přání:

na mapě, rozdělit typ "chybného rozcestníku" stejně, jako je to u vyfocených, jen je dát šedivě - třeba jen stejnou ikonu jako na vyfocený objekt, ale ponechat jen obrysy objektu bez výplně. Tj. na information:board, information:map nedávat ikonou rozcestníku. Popřemýšlet, zda by nebylo možné nějak vizuálně oddělit chybný cyklo a pěší rozcestníkv gpx souboru:  změnit tak, aby ikony ukazovaly typ objektu, podobně jako to mám v příloze, a ne vše (většina) jako hvězdičkygpx soubor rozdělit, minimálně oddělit ty rozcestníky, jinak asi tak, jak navrhuješa bonusové přání: viz výše, ale přihodit jeden společný gpx soubor pro ty, co budou chtít vše najednou.

S tím současným gpx souborem už jsem se popasovala přes Locus (stejně ho používám nejvíc, pokud vyrážím na kole). Nakonec jsem to nechala vše v jedné složce, ale přes filtry jsem změnila ty ikony tak, jak je to vidět na tom přiloženém obrázku - tedy mám vizuálně oddělené rozcestníky / mapy / infotabule / body záchrany / "?" - tedy jen information. A na to vše dávám filtr podle vzdálenosti. Tedy přečkám to velké stahování a načítání, a pak změním ikony podle typů objektů. Na to hodím "zobrazit jen ve vzdálenosti do 25 km", takže mi toho spousta odpadne. Tím se zamezí načítání té obrovské spousty bodů při startu.

Majka

> Od: "Tom Ka" <tomas.kasparek na gmail.com>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 27.05.2019 10:37
> Předmět: Re: [talk-cz] Upgrade OsmHiCheck

 K deleni - podle poctu by mi davalo vic smysl:
 - rozcestnik (vsechny nebo rozdelit zvlast silnicni?)
 - infotabule
 - ostatni (tj. mapy, emergency)