[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Spratek spratek na centrum.cz
Středa Květen 29 08:30:01 UTC 2019

Zdravím,
posílám odkaz na souhlas LČR

https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZ0TQA7Z9d4DG6ElgqkfHHPG5Kw28y5v0eR7

>emergency_access_point jsem neměl páru.

>No a přesně o tom je ta nutnost to nejprve prodiskutovat 😉 Víc hlav víc ví.

>Marián

Možná víc hlav víc ví, ale neznamená to, že by se alespoň jediná hlava pokusila v tom udělat pořádek.
Proč jsou Body záchrany doposud ve třech variantách? Proč většina bodů nemá správně nastavené kombinace klíčů.
K čemu vám je, že víte jak to má být, když to nikdo neaplikuje? Proč nejsou kombinace klíčů, které jsou pro vás nepostradatelné uvedeny na Wiki?

Možná se někdo bude divit, ale já OSM používám k orientaci v terénu a největším problémem OSM  je to, že tam informace chybí  a ne, že je někde dabl a také to, že pro jednu věc se používá více tagů.
Nehledě na to, pokud se budu válet v lese se zlomenou hnátou a budu muset vzpomínat, které všechny klíče mají přiděleny Body záchrany, tak nevím jestli bych se pomoci někdy dočkal.

Ještě bych se chtěl zeptat, jaký bude další postup, ty body tam zpátky vrátí někdo z vás?
Díky

S pozdravem R.M.