[talk-cz] Divne vykresolvani stanic metra

r00t r00t na r00t.cz
Středa Květen 29 12:11:01 UTC 2019

Ahoj,

Kdyz jsem se dneska podival na osm na spodni cast Vaclavaku tak se mi zdalo ze
je tam neco spatne... co je ten sedivy pas pres Batuv palac?
Potom mi doslo ze je to stanice metra Mustek a dalsi podzemni cesty, ktere se
ale vykresluji jenom skrz budovy a ne plochu namesti.
Nevim co se posledni dobou zmenilo (muze za to nova verze Mapniku? nebo nejaka
chyba v OSM datech?) ale ted je to hodne zavadejici, podzemni cesty vypadaji
jako dalsi pasaze prochazejici domy atd...

 https://www.openstreetmap.org/#map=19/50.08324/14.42328&layers=N

r00tcz