[talk-cz] Vyhledávání v předdefinovaných (nalezených) trasách

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pátek Květen 31 20:03:51 UTC 2019

Dne 31. 05. 19 v 11:08 Mikoláš Štrajt napsal(a):
> Já osobně bych se při plánování delší cesty do divočejších částí světa
> držel spíše papíru, tužky a mapy, vytváření SW je IMHO spíše ztráta
> času, protože tvůj hlavní problém je spíše nedostatek kvalitních dat
> kterými bys svůj SW nakrmil.

+1
Já byl v Africe (Namibii) loni a ačkoliv OSM byl jeden z
nejpodrobnějších zdrojů (asi nejlepší byl Tracks4Africa), tak pořád těch
dat je málo.
Já měl plán velmi přibližný - "tady sem se asi dá dostat - uvidíme", ale
den či dva nebyla žádná míra. Pokud se něco nedá projet, tak objíždka
klidně zabere den.

Co mě osobně spíše chybělo, že neexistuje routovací appka pro 4x4, která
by brala v potaz highway=track jako akceptovatelnou cestu. Což v Africe
je normální silnice - akorát po ní nemůžeš jezdit tak rychle.

Mirek