[talk-cz] načítání fotek ve Fody zpomaluje prohlížeč

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Listopad 12 10:39:28 UTC 2019

OK, to mi staci, to zrejme souvisi s moznosti v tomto pohledu editovat
ref. Realne se to podle mne nepouziva, takze to asi vyhodim a bude
klid. Muzes zkusit na tu stranku kouknout, kdyz budes odhlaseny, pokud
to v tomhle pripade bude vyrazne rychlejsi, bez varovani, pak to bude
ono.

Zatim.