[talk-cz] Obchvat

majkaz majkaz na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 21 08:54:24 UTC 2019

Zakreslila jsem předběžně obchvat Ševětín, viz
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/sevetin-obchvat-silnice-dalnice-kamen-a-pisek-firma-postavila.A191120_164556_budejovice-zpravy_mrl#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

Severní část šla zakreslit podle Katastrální mapy, jižní část je střelená od oka. Pokud to tam někdo zná, prosím o doplnění. Ještě můžu zkusit napsat na Kámen a písek, jestli by mi coby investor neposkytli přesně trasu pro zakreslení do mapy - a nebo tam zajet, zas tak daleko to není.

Majka