[talk-cz] Mapovani MHD was Re: SotM deníček - den třetí

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Středa Říjen 2 14:08:56 UTC 2019

Ahoj,
rozdíl tam přece jen je. Trasu autobusem si vybrat nemohu. Jízdu s pistolí
na spánku řidiče vylučuji. Nechci jezdit tímto -
https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%9Bze%C5%88sk%C3%BD_v%C5%AFz . Proto
„nepotřebuji vědět kudy".

Naopak cestu si rád vybírám a současná míra jejich zjednodušení mi vyhovuje.
Tvoje reakce je zbytečná. Popisuješ totéž jako „jzvc" jen jinými slovy.

Pro jistotu.
Nemám v úmyslu na současném stavu nic měnit. Už dnes je možné mít v
relacích veřejné dopravy pouze zastávky. Stačí ignorovat hlášky validátorů.

A proč?
Seznam zastávek vyčtu z jízdního řádu vždy,  trasu linek často nedokážu ani
odhadnout. Následně může někdo trasu projet, zaznamenat a k zastávkám ji
přidat.

Závěrem
se ještě vrátím k povzdechnutí od „jzvc"

oficielni reneder OSM pokud dobre vidim uz nejakych 8 let s klidem ignoruje
oficielne odsouhlaseny standard pro tagovani hromadne dopravy. Jinak
receno, ani ty zastavky na mape videt nejsou.

Za současnou situaci můžeme všichni kdo k tagům public_transport přidáváme
highway , railway. Pokud bychom je nepřidávali celosvětově, tak by se
nějaký čas zastávky nevykreslovaly a pak se vidělo. Nebo taky nevidělo.

M.D.