[talk-cz] Fody - ref u fotek při nahrávání z openstreetmap.cz

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Říjen 22 07:28:22 UTC 2019

Tak jen potvrzuji, do Fody uz dorazi ref jako none, chyba je na strane
kodu osmap.cz a souvisi s tou mezerou. Musim dal prozkoumat a pokusim
se s tim neco udelat. Kazdopadne mezery v ref by mely byt vynechany,
tam to asi nedava zadny smysl, ale melo by si to s nima poradi, ne to
skoncit takto.

Diky za report. tom.k