[talk-cz] Jak v iD editoru vybrat konkretni ze soubeznych linii?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Říjen 24 12:33:37 UTC 2019

Ahoj.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 24. 10. 2019 11:22:32
Předmět: [talk-cz] Jak v iD editoru vybrat konkretni ze soubeznych linii?
"
Ahoj vsem,

poradi mi prosim nekdo, jak v iD editoru vybrat prave jednu konkretni linii,
pokud jich je "na sobe" nekolik?

Pokud je to jednoduchy soubeh napr. dvou ploch, pak se to da vybrat
nalezenim casti linie, ktera neni nikde v soubehu s jinou. Pokud je to napr.
slozita relace a nektera linie je po cele sve delce v soubehu s jinymi, je
to slozitejsi, ale da se to vybrat krkolome pres relaci. Ale v ostatnich
pripadech jsem u iD editoru v koncich...

"

Obávám se, že tohle iD zatím neumožňuje: https://github.com/openstreetmap/
iD/issues/2225

diky za jakoukoliv radu