[talk-cz] Jak v iD editoru vybrat konkretni ze soubeznych linii?

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Říjen 24 18:30:20 UTC 2019

Cus,

celkem jednoduse, vymenis iD za Josm. To na co si narazil je jedna z
velmi mnoha veci, ktery v tom proste delat nejde(pripadne drbanim se
nohou za krkem) a pokud hodlas editaci venovat nejaky ten cas delsi nez
par minut, velmi rychle zacnes narazet na dalsi a dalsi. Typicky si
celkem rychle nabijes ... tam, kde jsou relace v relacich a pod.

BTW: Nevim jak se chova iD, nepouzivam, ale hypoteticky by to mohlo jit
tak, ze z te linie vytahnes dalsi node nekam stranou, cimz odkryjes
linii pod ni (a nasledne ho pripadne smaznes). Ale mozna ti to ten node
hodi pres vsechny, pak si nepomuzes. Navic takovych linii muze byt pres
sebe vic, a pak je tento zpusob prace ponekud nestastny.