[talk-cz] Overpass API

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Září 3 17:29:48 UTC 2019

Spíš asi obojí.
V tom, jak je to značené se zas tak nevyznám, ale systémy jsou minimálně dva.

Ale hlavně jsem měla za to, že se pro každou trať seznam tam nadefinovaných zastavení (tedy kde to skutečně staví) a ne všechny zastávky na koleji.
Přesně tohle je o tom správném nadefinování požadavku - přepsat to do API je ten menší problém.